NOPiLogoPunaneRing (1)NOPi HOMMIKUD

kell 8.00-12.00 / nädalavahetusel 9.00-16.00

6NOP-i sügis-talv 2015 (9)13087749_10153470850515846_8524150751767154935_n

 

 

 

 

 

 

 

KERGED / VAHVLID / MUNAD

AHJUPUDER VÜRTSIDE-SEEMNETEGA-CHIAGA (G, L) 6

gluteenivabad kaerahelbed mustkaadi, ingveri, kaneeli, jõhvikate, mandlipiima, kreekapähklite, chia-, päevalille-, kõrvitsaseemnete, laktoosivaba jogurti, marjade, granaatõunaseemnetega /vegan versioon mandlipiimaga

SUVINE SMUUTIKAUSS (V, L, G)    7

vaarikate, banaani ja kalamansi mahla smuuti, datlikaramell, matcha, värsked marjad, roheline granola(g-vabad kaerahelbed, seesamiseemned, hirss, indiapähkel, nõgesejahu)

CHIA-VAHVLID MAASIKAKREEMIGA ( V, L)     7

riisi-mandli-kaerajahu paksud vahvlid, maasikakreem(sisaldab soja), vaarika-rabarberimoos, värsked marjad

MAHE TOORTATAR (G)  5

praetult peekoni, porru, spinati, hapukoorega  (härjasilmaga +1)

HIRSIPUDER HÄRJASILMA JA KIMCHIGA (G, L, V- grillitud tofuga)    6

porruõli, furikake, porgand seesamiõliga, röstitud tomat

KIMCHI LATKE HÄRJASILMAGA    6

punase kapsa kimchi kartuli pannkoogis, härjasilm, peekon, ja murulaugu-heeringamarja kreem (G)

MUNAPUDER PRAEJUUSTU ja värske salatiga (G)    7

POŠEERITUD MUNAD SUITSUFORELLI ja AVOKAADOGA tumedal maheleival (L)   7.5

SHAKSHUKA   7

soe vürtsikas Lähis-Ida tomatipada härjasilma ja peekoniga, pitasai / vegan variant tofuga

 

VÕIKUD / SNÄKID

AVOKAADOVÕIKU HAPENDATUD SIDRUNI-VETIKATE KAPSAGA (V, L)          6.5

röstitud rukki hapusai, idude, furikakega

külmsuitsulõhe +3 /peekon +2

HUMMUSED (V, L) 3 erinevat hummust röstitud tortillaga    5

BABA GANOUSH  suitsutatud baklažaani hummus maheleiva õhikutega (V, L)    5

LEHTKAPSA KRÕPSUD küüslauguõliga (V, L, G)    3

 

SUPP / SALAT / SOE

RÖSTITUD KOLLASE PEEDI SUPP (V, G, L)     5.5

bataadi, marineeritud tofu, dukkah’ga (seesamiseemned, maapähklid, roheline pipar, koriandri & fenkoli seemned)

KIMCHISUPP SEAKÕHUGA (G, L)     7

aeglaselt küpsetatud aasiapärane seakõht NOPi kimchi shitake&shimeij seente, punased mungoad ja kartuliga supis, grillitud roheline sibul

(vegan versioon  6)

KINOTTO KITSEJUUSTU JA SEEMNETEGA (G)    9

risotto stiilis must ja valge kinoa, kanepiseemned, lehtkapsapesto seedermänniseemnetega, Jaapani brokoli, kitsejuust

vegan: pesto ja kitsejuustu asemel marineeritud tofu (V, L, G)   7

KARTULIPANNKOOK   7.5

mustsõstramarinaadis heeringa, murulaugu- heeringamarja-toorjuustu kreemi ja värske salatiga (G)

JUURIKATEKAUSS TEMPEH’GA (G, V, L)     8

soe kikerherne -kõrvitsakimchi- lehtkapsa segu, ahjus küpsetatud värvilised porgandid, bataat ja hapendatud lillkapsas, dukkah (seesamiseemned, maapähklid, roheline pipar, koriandri-fenkoli seemned), tahini-kurkumikaste, granaatõunaäädikaga glaseeritud tempeh

VÜRTSKAS LAMBAPADA (G)     11

Maroko vürtsikas Hiiumaa mahelamba pada kikerherneste- läätsede-aedviljade-granaatõuna seemnete, kreeka jogurtiga

V – vegan, L– laktoosivaba, G– gluteenivaba

 

NOPiLogoPunaneRing (1)NOP LÕUNAKS JA ÕHTUKS

õhtul kuni 21:00



14
NOP-i sügis-talv 2015 (32) (2)


 

 

 

 

 

 

VÕIKUD / SNÄKID

AVOKAADOVÕIKU HAPENDATUD SIDRUNI-VETIKATE KAPSAGA (V, L)          6.5

röstitud rukki hapusai, idude, furikakega

külmsuitsulõhe +3 /peekon +2

POŠEERITUD MUNAD SUITSUFORELLI ja AVOKAADOGA tumedal maheleival (L)   7.5

HUMMUSED (V, L) 3 erinevat hummust röstitud tortillaga    5

BABA GANOUSH  suitsutatud baklažaani hummus maheleiva õhikutega (V, L)    5

LEHTKAPSA KRÕPSUD küüslauguõliga (V, L, G)    3

 

SUPP / SALAT / SOE

RÖSTITUD KOLLASE PEEDI SUPP(V, G, L)       5.5

bataadi, marineeritud tofu, dukkah’ga (seesamiseemned, maapähklid, roheline pipar, koriandri & fenkoli seemned)

KIMCHISUPP SEAKÕHUGA (G, L)     7

aeglaselt küpsetatud aasiapärane seakõht NOPi kimchi shitake&shimeij seente, punased mungoad ja kartuliga supis, grillitud roheline sibul

(vegan versioon  6)

MEREANNISUPP (L,G)   9

rikkalik mereannisupp rannakarpide, krevettide, lõhega

JUURIKATEKAUSS TEMPEH’GA (G, V, L)      8

soe kikerherne -kõrvitsakimchi- lehtkapsa segu, ahjus küpsetatud värvilised porgandid, bataat ja hapendatud lillkapsas, dukkah (seesamiseemned, maapähklid, roheline pipar, koriandri-fenkoli seemned), tahini-kurkumikaste, granaatõunaäädikaga glaseeritud tempeh

VIETNAMI SALAT (L)    9

pardi confit, klaasnuudlid, mango, maapähklid (L)

HEERINGAS + KARTUL  (G)    7.5

mustsõstramarinaadis heeringas, murulaugu-heeringamarja-toorjuustu kreem, kartulipannkook, värske salat

HIRSIPUDER HÄRJASILMA JA KIMCHIGA   6

porruõli, furikake, porgand seesamiõliga, röstitud tomat (G, L, V- marineeritud tofuga)

SHAKSHUKA (L)    7

soe vürtsikas Lähis-Ida tomatipada härjasilma ja peekoniga, pitasai / vegan variant tofuga (G- ilma pitata)

KINOTTO KITSEJUUSTU JA SEEMNETEGA (G)    9

risotto stiilis must ja valge kinoa, kanepiseemned, lehtkapsapesto seedermänniseemnetega, Jaapani brokoli, kitsejuust

vegan: pesto ja kitsejuustu asemel marineeritud tofu (V, L, G)   7

KREVETTIDEGA WONTONID (L)   8

marineeritud krevetid aasiapärastes pelmeenides ja kanapuljongis tsilli-porruõliga, Jaapani brokoli, seesamiseemned

VÜRTSIKAS LAMBAPADA (G)     11

Maroko vürtsikas Hiiumaa mahelamba pada kikerherneste- läätsede-aedviljade-granaatõuna seemnete, kreeka jogurtiga

 

 MAGUS

494517 (1)

 

 

 

 

 

 

 

SOOJENDAVATE VÜRTSIDEGA RIISIPUDING (V,G,L)    4

apelsini-asteplaju moosi ja roosimandlitega

SUVINE SMUUTIKAUSS (V, L, G)                 7

vaarikate, banaani ja kalamansi mahla smuuti, datlikaramell, matcha, värsked marjad, roheline granola(g-vabad kaerahelbed, seesamiseemned, hirss, indiapähkel, nõgesejahu)

KOOGID  toorjuustu/šokolaadi/jogurti & kohupiima/toor/ vegan/gluteeni & suhkruvabad/pavlovad/trühvlid/jm     3.7 …. 5

V – vegan, L– laktoosivaba, G– gluteenivaba (kasutades gluteenivabu tooraineid, aga maja ei sertifitseeritud gluteenivaba tootmine)

NOPiLogoPunaneRing (1)

 

NOP LASTELE

 

SUVINE SMUUTIKAUSS (V, L, G)                 7

vaarikate, banaani ja kalamansi mahla smuuti, datlikaramell, matcha, värsked marjad, roheline granola(g-vabad kaerahelbed, seesamiseemned, hirss, indiapähkel, nõgesejahu)

Keedetud MAHE TOORTATAR hapukoore/võiga (V, (L), G)  2

AHJUPUDER VÜRTSIDE-SEEMNETEGA-CHIAGA (G, L) 6 (hommikul)

gluteenivabad kaerahelbed mustkaadi, ingveri, kaneeli, jõhvikate, mandlipiima, kreekapähklite, chia-, päevalille-, kõrvitsaseemnete, laktoosivaba jogurti, marjade, granaatõunaseemnetega /vegan versioon mandlipiimaga

LEHTKAPSA KRÕPSUD küüslauguõliga (T, L, G)   3

RÖSTITUD KOLLASE PEEDI SUPP(V, G, L)      5.5

bataadi, marineeritud tofu, dukkah’ga (seesamiseemned, maapähklid, roheline pipar, koriandri & fenkoli seemned)

PASTA koorene juustupasta kanafileega   4                                

LIHAPALLID maheliha hakklihapallid, kartulipannkook, hapukoor, kurk-tomat (G)  4

CHIA-VAHVLID MAASIKAKREEMIGA ( V, L)     7                 (hommikul)

riisi-mandli-kaerajahu paksud vahvlid, maasikakreem(sisaldab soja), vaarika-rabarberimoos, värsked marjad

SOOJENDAVATE VÜRTSIDEGA RIISIPUDING (V,G,L)    4

apelsini-asteplaju moosi ja roosimandlitega