KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED

1.1.Kliendil on lepingust taganeda 3 kalendripäeva jooksul, juhul kui ilmneb, et kaup oli riknenud, alates kauba kättesaamisest.

1.2. Tooteid saate tagastada koheselt kullerile, NOP’i (aadressil Köleri 1, Tallinn 10150) või teavitades NOPi ja paludes kulleril järele tulla. Juhul kui kuller peab eraldi järele tulema tagastatavale kaubale, tasub kullerteenuse eest klient.
1.3. Tagastada saab tooteid, mis on kasutamata ja rikkumata, sh originaalpakendis.

1.4. Tagastamiseks on vajalik täita toodete tagastamise avaldus, mis asub siin.

1.5.Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.