7 päevaga 2 miljonit kilekotti ringluses vähem!

Postitas NOP apr., 07 2010,

19.-25. aprillil toimub üle-eestiline kilekotivahetuskampaania Minu
Roheline Samm. Kampaania raames jagatakse Tallinnas, Tartus ja Pärnus
laiali 6 200 tasuta tekstiilkotti, paralleelselt saavad kõik soovijad
tuua kodust ära oma vanad kilekotid, mis suunatakse ümbertöötlemisse.
Kampaania ja kilekottide kokkukogumine toimub viies erinevas Rimi
kaubanduskeskuses ja Solarises.

Osalejatele antakse 2 tekstiilkotti, millest üks tuleb omakorda edasi
anda osalejal endal – nii kaasatakse ürituse käigus 3 100 interaktiivset
tekstiilkottide jagajat. Seesugune Anna Edasi kontseptsioon võimaldab
panna inimesi rohkem mõtlema kilekoti kui probleemi peale.

Kampaania üks peamisi eesmärke on suunata tähelepanu kilekotiga
seonduvatele probleemidele ning kutsuda üles inimesi kasutama
loodussõbralikke kandekotte. Kuigi kaubanduskeskustes on juba kilekoti
kõrvale tekkinud märgatavalt alternatiive, on siiski loodussõbralike
kottide kasutamine veel pigem algusjärgus.

Kilekotte toodetakse toornaftast ning sünteesiprotsessi tulemusena
saadakse tugev või pehme materjal. Kilekott on napilt ühe generatsiooni
vanune, kuid saanud selle aja jooksul prügi sünonüümiks.

Keskmine eestlane kasutab aastas 300 kilekotti. Kui korrutada 6200
kampaania käigus vahetatavat riidekotti 300ga, ja liita kõik kampaania
käigus kokku kogutavad kilekotid, siis saame 7 päevaga ringlusest pea 2
miljonit kilekotti vähemaks!

Kampaania korraldajateks on GreenStep OÜ ja Killerkoti kampaania
meeskonnad. GreenStep OÜ on ettevõte, mis pakub laias valikus
keskkonnasõbralikke kandekotte. Killerkoti meeskonna taga on noorte
organisatsioon JCI GO Koda, mis tegeleb keskkonnateadliku käitumise
suurendamisega läbi liikmete isikliku eeskuju, projektide, teavitustöö
ja rahvusvahelise suhtluse.

Kampaania peasponsorid on AS EMT ja Rimi Eesti Food AS. Kampaaniat
toetavad Tootjavastutusorganisatsioon OÜ, AS Põltsamaa Felix, Eesti
Maaülikool ja Erakond Eestimaa Rohelised. Meediapartnerid on AS Trio LSL
ja AS Postimees.

Kampaania toimub järgnevates keskustes:
Ülemiste Rimi 19.04 kell 16.00,
Haabersti Rimi 20.04 kell 16.00,
Norde Centrumi Rimi 21.04 kell 16.00,
Solaris 22.04 kell 16.00,
Solaris 23.04 kell 16.00,
Tartu Rimi Hüpermarket Lõunakeskuses 24.04 kell 12.00,
Pärnu Rimi Hüpermarket Kaubamajakas 25.04 kell 12.00.

Lisainformatsioon:
Anu Vunk, GreenStep OÜ turundusjuht, anu@greenstep.ee, GSM 56 941 800.
www.greenstep.ee,
www.killerkott.org,
http://blog.greenstep.ee/,
www.facebook.com/GreenStep

RohelineSamm. Pilt Mihkel Nurm

RohelineSamm. Pilt Mihkel Nurm